vrijdag 15 november 2025
Eat The Music
Opnieuw wegens het enorme succes van vorige editie …….
De 6 dansende gangen van Guust! Proef en beleef de smaak van het gerecht door je oren.
Eet wat je hoort… Eat The Music!
Heerlijk eten, drinken en dansen onder het genot van zalige muziek…
Deze keer onder leiding van Blue Flamingo, record collector & DJ ZIYA ERTEKIN
Vrijdag 15 november a.s. 19.00 uur tot 1.00 uur
Aanvang eerste gang 19.30 uur!
€ 29,50 p.p.
6 “staande” gangen incl. welkomstdrankje
Drank op basis van muntverkoop.
Tickets te koop via onderstaande link:
Beperkt aantal kaarten, dus wees er snel bij!